Jom Join!!

Jan 25, 2012

Gold Coast Morib Resort


hi... semua.. seronok ke.. dapat cuti empat hari.. mesti seronokkan... tak pun beronok ronok.. yer la seronok sangatla katakan...kahkahkah........ ni mesti ada yang lambat bangun ari ni....samalah macam aku.arrhh liat bebeno nak bangun pagi tadi... mata ni rasa macam kena gam pulak.
ok lah panjang bebenau... mukadimah aku ni. asalnya nak citer pasal percutian  ke Morib je.
ok lah.... hari sabtu  tu..aku ngan member aku k.ina pergi ke Gold Coast Morib Resort. tempat ni adalah pilihan k.ina... terbaca dalam blog katanya...aku  ikut jer..
aku bertolah dari rumah lebih kurang pukul 9.45pg kot. dan jumpa k.ina kat kota warisan pukul 10.00pg. sampai di Gold Coast Morib lebih kurang...11.30pg.. eemm.. agak jauh gak. nak ke sana.



pemandangan dari pintu masuk.Gold Coast


















 belakang sana tu adalah pantai...

 aku dan k.ina

 Mr. mat cool dan En. mat

 Faiz Dan Ipah.
masa ni dah nak balik dah.. ..dua-dua dah puas main air.
muka masing-masing dah gelap.

 faiz dan ipah buat drama pulak time ni. main suap-suapkan air pulak..

 teringat cerita k.ina. katanya si ipah masa dlm kereta asyik cakap ipah nak sekolah dgn faiz.. ipah nak kawin dengan faiz... pastu k.ina tanya pd ipah... kenapa nak kawin dengan faiz? dia jwb... sbb faiz rambut pacak... hikhikkk....boleyyy... sbb rambut terpacak je ramai aweks yg cair dgn kau nak oi..
aduhai..anakku ramai betul yg dah booking anak mama ni.fining mama.




2 comments:

  1. best tempt tu..slalu lepk bgn lalng je..GC tu lalu jele

    ReplyDelete
  2. best gak.. tempat ni baru.. jd tak sesak sangat.sangat santai.

    ReplyDelete