Jom Join!!

Apr 24, 2011

Aku BerlaKon ngan anak2 aku..



akibat tengah bosan... sbb my hubby x der kat umah maka..
si mama mula pikir nak kenakan anak2 nyer.. hihiiii
mula2 cam  nie. Aku tengah susun bantal...
tetiba aku sakit perut...Maka  mulalah adengan pertama..
aku cakap kuat2!! aduhhhh,... sakitnyer perut nie... sambil tengok Faiz.. ngan adik..
Faiiizzz... tolong mama..
kemudian aku buat2 tergolek dan terus pengsan.. (konon2)...
sambil mata terbukak sikit nak tengok reaksi anak aku..
si faiz.. yg tengah kusyuk ngadap komputer terus turun kerusi..
dan.. sambung balik kerja aku yg separuh jln td.. susun bantal.. dia buat sampai habis!!!
elok jer tersususn!!!
dah habis susun bantal dia duduk kat sebelah aku.. sambil tengok muka aku.. 
nak tergelak pun ade..sedih pun ade..
yg si adik plak.. tetap ngan dunia dia.. siap g ambil mainan  lagi bawak kluar!!! 
sabo jer lah..
x lamer pastu aku dah penat nak keras cam tu jer...
kang x siap keje umah aku kang..
maka aku pun bukak mata tengok Faiz.. dan mengeliat!!!
sambil jerit!!! eerrhhh!!!! penatnyer belakon!!!... 
hahhahahhaaaa jahat tul  Amma  kau nie Faiz !!!...

pas tu aku tanyer Faiz.. 
AAAiisshhh... boleh x kalau mama mati?
dia jawab x boleh...
aku tanyer naper..
nak tau dia jawab aper?

v
v

v

v
v
v
v
v

v
mama mati dulu....

v
v

v
v
v
v
v
pastu bangun balik...
v
v

vv

vv
v
maksud dia ( kalu main2 x pe!!! jgn betul2)..
itu yg aku faham lah..!!!
hihiii
v
v
v

v
v
v

v
v

v
 pastu aku tanya dia lagi..
Aishh sayang mama x?
dia jawab sayang!!!
maka sesi berlakon pun TAMAT!!!

dah.. tu jer nak citer.. 
lain kali aku berlakon lagi ngan anak aku..
nak pegang watak hantu k.limah  plak lah..
nak tengok diorang takut ker x!!!
ngeh... ngehh.. ngeh!!!!
sekian 
drp 
mama nakal
heehee
bye!





No comments:

Post a Comment