Jom Join!!

Apr 12, 2011

budak comel

ok  pembuka helaian aku hari nie.
aku nak c-ter pasal sorang budak comel nie.
budak nie , muka mcm ank  mat salleh.
  dia anak member aku kat opis nie (k.min)
budak kecik nie  mmg comel
kalau dia dtg ikut mami dia g opis..
berebut org nak tangkap dia..
nak peluk dia 
nak kiss dia
tp dia.. 
no..no..no... i x suka d pegang2 ok!!!! 
hihiiii. 
tu bukan ayat dia.
aku yg memandai hhiii!!!
ok uolss.. 
nak tengok ker budak kecik yg kiut miut tu
jom..
ikut aku kat bawah nie..
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nama dia Zara.. 
nama panjang x hingat nanti i tanya mami dia blk.


ee... 
geram aku tengok budak jara nie.. gigit kang!!!

muuuaaahhh... tomei cangat dak nie!!!

umur dia sebaya ngan anak aku nabilah.

masa nie kat dlm bilik mami dia.. 
mami dia PA.
mami dia skrg tengah cuti b'pantang.
anak ke-2
petang semalam dia dtg opis jap ade hal.. 


x sangka mami jara dah slim skarang
nanti boleh ler pakai kebaya lg hihiii..
cayalah k. min..
akhirnya b'jaya gak kuruskan badan. 
aku gak yg masih bulat 
huhuuu...

ok gambar penutup haruslah ada aku!!
ingat senang ker nak ambil gambo ngan dak jara nie..
nie gambar ke brape kali snap pun aku x tau..
cuma nie jer yg ok x kabur...
akhirnya dapat gak.. bergambo ngan dia.
setelah d umpan ngan 
patung itik yg keras nie!!!
tq pada yg tlg snap kan gambar i nie yer..
hihiii...

No comments:

Post a Comment