Jom Join!!

Sep 2, 2015

Rindunye kat mak.

Alhamdulillah tahun ni mak saya dapat menunaikan haji di tanah suci  Mekah.
dah berapa minggu dia pergi, kami sekeluarga mestilah rindu kat dia.
dan Alhamdulillah,malam tadi baru aku dapat call mak aku. sebelum ni kakak aku je duk call dia tanya khabar. Mak aku pesan jangan selalu call,mak kat masjid..
kami pun faham mak nak buat ibadat kat sana,malasla nak ganggu sangat.
tapi dalam hati ni,tuhan aje yang tahu betapa rindunye aku pada dia.
Malam tadi masa aku call dia,aku rasa sebak pun ada,gembira pun ada.tapi mak aku ceria je suaranya.
Alhamdulillah dia sihat... katanya kat sana tengah musim panas.
lama jugak aku bersembang dengan dia. lepas bersembang tu barulah lega rasa hati ni.
kalau tak,rasa macam tak lengkap je hari-hari aku.

kat bawah ni,ada dua tiga keping gambo mak aku,






rindu sangat kat mak,sayang sangat kat mak...
tak sabar nak tunggu dia balik dari haji..

2 comments:

  1. Insyaallah x lama lagi balik la mak...seronok dan sihat dia kat sana ye...

    ReplyDelete