Jom Join!!

Aug 18, 2015

Jejak kasih di Aidilfitri

Alhamdulillah rezeki yang tak disangka,tahun ni dapat berjumpa dengan BFF yang dah lama terpisah.
Rasanya dah 9 tahun kami tak jumpa.
last kami jumpa masa aku baru je kawin. masa tu inai aku masih lagi merah

Kami memang rapat sangat masa belajar kat IKBN dulu.
Dialah tempat aku mengadu segala masalah aku.

punya seronok dapat jumpa aku.aku suruh makan pun dia taknak..  nak bersembang dulu katanya..



aku dah tak tahu nak cerita apa lagi..
sebab segalanya aku dah luahkan dalam gambo tu.. betapa happynya dapat jumpa kawan lama.
harap hubungan persahabatan ni akan berpanjangan hingga ke akhir hayat.


5 comments:

  1. Dah gembira sangat dpt jumpa kawan lama sampai selera pun jadi no. 2

    ReplyDelete
  2. 9 tahun? lama tuuuuu...mau borak sakan tak abis kan....ye laa punye lama tak jumpe tuh....

    ReplyDelete