Jom Join!!

Sep 22, 2014

Ramly Halal Mart - Bangi

 Ni cerita masih panas lagi...
 panas macam burger yg baru dimasak..hahha.. kejadian time lunch tadi.first time masuk kedai ni, selalu  lalu lalang je kat depan  kedai ni.tak pernah pulak tergerak hati nak masuk.. last-last hari ni..aku masuk jugak...
 bila dah masuk aku teruja sekejap... wah..boleh tahan kedai ni.. macam -macam ado..hehe..
 aku rembat segala jenis daging yang ada kat dalam Ramly ni.. senang buat stok kat rumah..

     lagi best.. dalam kedai ni  ada jual burger yang siap dimasak..


macam-macam ado..

info:

Ramly Halal Mart Sdn Bhd
No33 (Ground Floor), Jalan Medan Pusat 2D,
Seksyen 9, Bandar Baru Bangi, Selangor.

Tel: 603-8925 2653 Fax:
 603-8925 0289



nak tahu  dengan lebih lanjut klik      sini   http://www.ramly.com.my/Ramly%20Web(ContactHM408%20BM.html

2 comments:

  1. kat sini mmg xde lagi y jual khas brg2 ramly ni

    ReplyDelete
  2. ramly mart ni kat presint 15 pun dah ada..macam2 ada..

    ReplyDelete