Jom Join!!

Sep 9, 2014

Maggi Celup

Siapa pernah makan Maggi Celup??? cepat angkat tangan.....

perrrrhhh sedap weeii...
selama ni aku tak pernah makan makanan ni.. tapi bila sekali cuba...
perrrhhh... teringat-ringat sampai ke esoknya...

eh... pada siapa yang tak suka makan maggi,jangan risau.. korang boleh je mintak.. Bihun,Mee atau Kuey teow.. ikut selera korang...

siapa tahu menu ni asal dari mana? aku tahu makan je... hehehe..

pada orang putrajaya yang teringin nak makan maggi celup ni. korang bolehla datang ke cafe kat bawah rumah aku ni.kuarters P9 Fasa 8 atau lebih dikenali (rumah pensil).
kalau korang nak makan menu lain pun ada.. antaranya..

nasi goreng paprik...
kat situ juga ada jual burger...


ni gambar masa hari isnin hari tu...
aku paksa duaorang budak ni makan mee celup kat bawah rumah aku...
bila tanya kat diorang ok tak??? diorang jawab..sedapppppp....


No comments:

Post a Comment