Jom Join!!

Jul 16, 2014

Saya Nak Duit Raya Rm300 Daripada Nile.com.my




Wah.. sekarang ni, ramai betul yang shoping kat Nile.com.my ni. Mula terbaca pasal pasal Shoping baju on line ni dari blog felixiayeap. bila tengok bloger yng lain pun turut shoping baju kat sini.. hati terus tergerak untuk lawat ke http://www.nile.com.my/page.php?cd=76.
bila dah tengok sendiri, mata ni terus terpukau dengan baju yang dijual kat situ.. bukansahaja cantik malah murah-murah pulak tu.. 
di Nile ada pelbagai pilihan barang yang korang boleh beli antaranya, baju, beg,kasut,tudung danbuku novel. bestnye... ni tak boleh jadi ni.. saya pun kena laju-laju pilih selagi stok masih ada.

ok yang lagi best shoping kat Nile ni. korang boleh menang duit Raya RM300 dari Nile.com.my
wah.. bestnya..

saya pun teringin juga nak menang duit raya ni..
andai kata saya menang duit raya dari Nile. saya nak shoping sakan kat nile ni..
macam -macam saya boleh beli dengan duit tu. saya boleh belikan anak-anak pakaian yng comel-comel, baju untuk diri sendiri, belikan en.suami kasut.dan tak lupa beg comel untuk anak buah saya..
banyak yang saya berkenan sebenarnya antaranya..

Lady Design Mini Woman Handbag
RM24.90
(untuk anak buah)


 New Color Block chiffon Long Dress
RM57.50
(untuk diri sendiri)

Scallop Blouse
RM22.50
(untuk diri sendiri)

Sailing Shoes/ Boat Shoes
RM38.00
(untuk En.suami)

korang mesti tanya kenapa tajuk aku saya nak menang duit raya RM300 daripada Nile.com.my kan..
sebabnya Nile sekarang tengah mencari pemenang SAYA NAK MENANG DUIT RAYA DARIPADA 




.CARA MENYERTAI:
1. Letak tajuk: Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My
2. Letak banner seperti di atas dan linkkan ke:
3. Ceritakan bagaimana anda manfaatkan hadiah RM300 untuk kegunaan Ramadhan atau Raya nanti.
4. Submit penyertaan dengan menghantar butiran ke email: give_away@nile.com.my 
Letak tajuk: Raya GiveAway (Nama anda)
a. Link entry:
b. Nama anda:
c. Nombor handphone :

Tamat: 21/07/2014, 11.59pm



harap saya antara yang bertuah.. Amin.

No comments:

Post a Comment