Jom Join!!

Jan 16, 2014

Kerja Sekolah

Eh!!.. sebenarnya nak panggil kerja sekolah ke kerja rumah ye.. aku pun pening..
ah.. lantaklah... asalkan faiz siap kerja sekolah yang cikgu bagi..
selalunya.. bila sampai  rumah je.. aku terus mandikan faiz... tak boleh nak biarkan budak ni mandi sendiri.. karang main air je lebih.. mandinya idok.. baik aku yang mandikan dia.
lepas je mandi aku akan kasi dia makan siap-siap.. lepastu bagi dia rehat sekejap...
dalam pukul lapan malam macam tu.. aku terus ajak dia masuk bilik.. buat kerja sekolah dan ajar sikit-sikit apa yang patut..


malam tadi banyak jugak kerja sekolah yang dia kena buat..
macam-macam subjek ada. Pendidikan Islam, BI,BM nasib faiz bersemangat buat kerja sekolah...
kalau tidak jenuh jugak aku nak pujuk dia...
bagus faiz.. mama harap faiz terus berusaha ye sayang..mama nak anak mama jadi pelajar yang cemerlang suatu hari nanti Amin..

1 comment: