Jom Join!!

May 3, 2013

pak pak..boom gebung..gebung..gebung.

hari yg dinanti sudah sampailah masanya..

Kompang dipalu pengantin baru
Duduk bersanding tersipu malu
Kompang dipalu pengantin malu
Moga bahagia ke anak cucu

ewah... kan aku dah meroyan nak menyanyi ni. eh.. asal aku takdo  dalam ini wayang..
ok sebenarnya masa ni aku tengah sibuk isi peru..
i bz time ni. dah tak ingat nak bergambo dah..

 sebenarnya family aku rancang nak pakai baju tema biru, sekali aku yang sengal ni. dengan rasa confidentnya pakai baju warna pink purple. siap beli skirt warna pink lagi.. hahhaaha...
ah... biarlah ada aku kisah.. (ayat penyedap hati sendiri).hahhahaa... mmg sengal la aku ni kan..


Kak ita, aku dan Kak Gee 
(dua orang kakak aku)


c..c.. kan aku dah cakap..
orang lain semua pakai baju biru...
aku.. je yg pakai purple pink.. muahaha..
belasah jerlah labu..  janji perut aku kenyang.dapat makan nasi kenduri hahhaa..


No comments:

Post a Comment