Jom Join!!

May 8, 2013

Lost World Of Tambun Ipoh Perak

Assalamualaikum semua..

Hai..hai..hai.. jom sambung balik cerita, ok lepas je balik dari penag hari tu, lovely ngan family meneruskan perjalanan ke destinasi kami yang seterusnya.
Perjalanan kami sebenarnya berhenti seketika di gerai Mak Teh Kuala Sepetang Taiping Perak.
Mee dia mmg terbaik. sedap weeii. first time aku makan kat situ. rasa macam tak cukup je semangkuk. udang dia fresh ada 5 ekor lagi.. memang terbaik lah.
bila perut dah kenyang, masing-masing angkat pungkok dan kami terusla meneruskan lagi perjalanan kami.
tapi kali ni, kami empat beradik berpecah.
Abang Man dan Kak Ita terus balik ke KL, aku dan Kak Gee pulak  terus menuju ke Lost World Of  Tambun. 
masa kami check in hotel dah lewat petang dah, kami pun.. rehat2 sekejap.
malam kami keluar balik utk mandi di Hot Spring 
 ok.. jom kak gee kita bergambo dulu sebelum kita bersauna kat dalam tu.

 Pintu Masuk Ke Hot Spring

Bayaran masuk Hot Spring
RM15.00 utk seorang
dibuka dari pukul 6.00ptg - 10.00mlm

 Beria-ria konon2 aku nak bersauna, tapi bila dah sampai, malas la pulak nak mandi,sengal kan..
last-last dua sejoli ni yang berendam... 
abang khai tak habis-habis cakap seronok.seronok.
tapi aku tahu, abang khai seronok sebab lain.. muahahaha...
seronokla.. dapat cuci mata tengok awek's seksi meksi kat dalam tu kan.. muahahhaa. 
gatai..
pastu bila dah lepas mandi, duk citer kat aku..
huhuuuu.. best dik nor.. 
tadi aku nampak couple tu bercium..
sioot je kan.. abang ipar aku ni memang sengal..

 Mr. mat cool ni, biasalah.. dia memang macam ni. 
bawak baju beria-ria mandinya idok....
tetiba je, dah ghaib, ropernyer dia pergi beli benda alah ni.

steam boat
sedap weeii.. teringat2 sampai sekarang..nyumm..nyum..

 hari ke-2, pagi tu kami sarapan dulu, sebelum mandi manda 
fuh naik senak perut aku duk sumbat segala macam kat dalam perut.
lepas satu,satu aku ngan kak gee hangkut. muahahha..
bila masing-masing dah kenyang, apa lagi.. jom kita mandi..
sangat best sebab tak ramai orang time ni. 
hanya kami sahaja yg berendam masa ni. terasa macam taman tema ni, haku yang punya.. muahaha.

tak banayk gambar yang aku sempat ambil.sebab  kaki dah mengeletik nak masuk dalam air.
makanya beg-beg dan segala benda berharga harusla di simpan ke dalam peti, bayo RM10.00 dulu
baru boleh simpan barang.
fuhhh.. semuanya kena pakai duit..





ok lah bye...Kucing Tambun.
nanti kalau aku rasa nak datang lagi. kita jempa lagi yer..
bye..bye..

No comments:

Post a Comment