Jom Join!!

May 8, 2013

Gerbang Malam Taiping Ipoh Perak.

Ajernyer giler.. lepas je kami bersauna kat tambun malam tu. kami terus ronda- ronda kat pekan ipoh.
tak tahu hala tuju. main redah aje. asalnya nak cari kedai mamak, perut dah kebulur.
tapi.. haram.. satu kedai mamak pun kami tak jumpa.
mamak pun dah tidur.
tapi budak berempat ni nak jadi burung hantu gamaknyer..
last-last terjumpa Gerbang Malam ni.
kami singgah sekejap, sempat la beli dua tiga barang.
ni pintu gerbangnya..
aternyer agah susah jugak teman nak ngambik gambar pintu gerbang tu.. aku kan kemetot.
jadilah yer.. ni jer yg teman termampu..

 tempat ni lebih kurang macam uptown.
macam-macam ada..
 penyanyi pun ado. terhibur sekejap hati bila dengar adik ni menyanyi.

 eksesori telefon yang paling banyak dijual kat sini.
last-last aku pun terbeli satu.


ni antara yang menarik perhatian aku.
maklumlah, aku memang minat sangat dengan lukisan2 ni.
nanti aku tunjuk kat korang hasil lukisan aku yer..
tunggu..


No comments:

Post a Comment