Jom Join!!

Jun 27, 2012

'' Haa..ha.. sama tak?''

jap aku nak ketawa dulu...
giler babeng... ade ke aku boleh pulak terfikir family aku ni. macam family shin chan.. memang otak kartun betullah..
ni semua gara-gara anak aku yg 284jam dok tengok kartun hari-hari.
sampaikan aku ngan suami pun terpaksa ikut sama melayan cerita kartun..
kalau tak silap aku hari sabtu lepas kot.
anak aku duk melayan cerita kartun ni..
tetiba dalam kepala aku terbayangkan yg mak si sinchan tu aku.. bapak dia laki aku, sinchan tu faiz, himawari tu nabilah, yg binatang peliharaan  dia pulak si bulat.. hhahahakakkk... jom ketawa sampai guling2!!!
kadang2.. bila ku tengok watak shin chan dgn mak dia tu...
aku terasa macam aku dengan si faiz jer..
sichan tu kan nakal... suka buat mak dia meroyan.. sama je macam si faiz.. lepas tu jap lagi dia mesti buli adik dia.. hem memang sama pun.. faiz mmg suka buli adik dia masa kecik....
ok yg si bulat pulak aku kasi watak hanjing tu.. hahaha.... kena jer...
huhuu....  ni lah dia keluarga sinchan versi m'sia.. hihihi... (otak kartun betul lah mak kau ni aish)

6 comments:

  1. kau dah macam c hadif plak....suka2 bagi watak kartun kat keuarga....kau bolehlah jadi kawan c hadif..hik...hik...

    ReplyDelete
  2. RAJIN MAK SICHAN BENTUKKAN KENING BULAT...SUWETT GILER...HAHAHA

    ReplyDelete
  3. Qaseh Ziera : kawan ngan hadiff.. boleh..boleh..
    LIYA : kan same kan..
    cinda : hahaha..... so sweet.. hahahha.

    ReplyDelete
  4. heheh,..mmg klakar la kalu tgk mak shinchan tu..:)

    ReplyDelete