Jom Join!!

Jun 19, 2012

bila datang aura rajin..

salam semua..
hemm..rasanya dah lama sangat aku tak cerita pasal acara masak memasak ni kan.
untk mereka yang rindukan hidangan aku. (perasan) meh sini aku persembahkan pada korang hidangan aku yang pastinya meleleh air liur..huhu..(kau mampu nak puji diri sendiri masak?).
pada yang puasa tu..harap dapat tahan iman  yer..hihii..
(tak baik aku kan.. mainkan perasaan korang) hii.

Menu tengahari:

 sambal tumis udang..nyum..nyum

sup sayur..nyum..nyum

Ayam rogeng berempah nyum..nyum..

    Menu Petang :

Goreng pisang panas nyum..nyum..

Menu kat atas tu semuanya masa hari sabtu hari tu..
ahad aku cuti masak balik.. sebab nak makan masakan ibunda tercinta hihi..
(nasib rumah mak dekat jew.. agak -agak rindu boleh lari jap gi KL)

10 comments:

  1. hehe..mm =g terliuq..nasib x posa..harus p paso petang kang nak masakkk...sbb sok nak posa balik..hikhik

    ReplyDelete
  2. sedapnye dh la tengah lapo nih..kasik ajar ayam goreng rempah tuh voleyyy???hhehehe

    ReplyDelete
  3. cinda :hihi..selamat b'puasa (esok)

    wanie-ladybird : alah senag aje. aku buat cara aku jer.. aku blend serai 3btg,bawang besar sebelah,halia sikit,garam kunyit,pastu letak rempah ratus tu.daun kari.perap jap. pastu goreng..dah..siap..

    ReplyDelete
  4. aduhai..terliur nyer tgk sambal udang tu..feveret mama isha ni!!! hehe

    ReplyDelete
  5. amboi sedapnya menu diatas..suka ayam goreng berempah...sedappp

    ReplyDelete
  6. mmg semuanya nyum nyummmm........:}

    ReplyDelete
  7. kompem p pasa petang ni.. kak ida wat nafsu i bgelore la.. auwww,,,,

    ReplyDelete
  8. Tang sambal udang tu sgt la seksinya....lama x makan sambal udang...

    ReplyDelete
  9. kiter tag awak kat sini tau..nanti join eh..:)

    http://ieedaz.blogspot.com/2012/06/sayakah-follower-bertuah-itu.html

    ReplyDelete
  10. do follow my blog ya.. :) http://sheilanasir.blogspot.com

    ReplyDelete