Jom Join!!

Sep 21, 2011

senak perut aku.

semalam punya cter.
aku g Lunch ngan kangkawan.
Dah lama kami tak kluar Ber4.
Rindu Plak rasenya.
dan semalam kami keluar Bersama.



Aku makan dengan penuh kenikmatan.
tambah pulak. Makanan disponser oleh kawan aku Wani.
saja -saja nak blanja Katernya..
ingatkan dia nak ajak makan kat ne.
tetiba dia sendiri Request nak makan kat KRR

Kenny Rogers Roasters atas permintaan Wani.

Nak tau apa kami Oder?
jom g bawah.


nie utk kami ber4

Wani Punyer Air 
Caffe Mocha


i punya 
Mango Magic Yogurt Iced Blends


Dak Sue Punya Air
Iced Lemon Tea


Nie dak Rara Punye Menu

Nie Mek Wanie Punya Menu

Nie i Punya Menu..sedapnyer.

Org yg blanje kan harusla Sedap...
Fuuhhh.. Senak Sendat dah Perut aku Time tu..
Tima Kasih Banyak ye Pn Zam Irwani.
Cayang Awak hihii!!
Kipas!! Kipas!! Kipas!!..

No comments:

Post a Comment