Jom Join!!

Sep 21, 2011

sedey weeii.. habis mekup aku!!

pagi nie hujan turun dengan lebatnya..(ayo mata aku ler)
nie semua gara -gara kawan aku Qaseh Zira.ptg semalam.. 
blk dari jg kaunter dia terus cter kat aku.
dia ada baca satu blog pasal kisah seorang budak kecil yg mengidap penyakit leukimia.
sumpah weii mmg sedey giler.
aku x dapat nak habiskan semua kisah dia sbb seday giler.
nie semua tisu yg aku gunakan. utk lap butiran air mata yg menetes dari mataku ini.
tengok tu.. habis segala celak ngan mascara aku luntur.

masa nie tengah sedey giler ni..
gambar nie Qaseh Zira yg curi - curi ambil.


kalau nak tau kisah dia. jom baca kisah nie
p/s: korang kena baca dari awal tau.

6 comments:

  1. ida nangis punya dasyat....smlm aku nangis skit depan dia pon aku dah malu...jiwa sensitif gak kite nie yek....

    ReplyDelete
  2. mmg sedih bace kisah arwah nie...nor 1st time bace pn air mate asik b'genang je...asik2 sapu xbg org nmpk...

    ReplyDelete
  3. zira: sedey ler..aku kalau bab anak mmg sensetif sikit.

    Nor:akak bukan takat air mata air hidung smua keluar.dah x leh tahan2 lg dah.

    sue: hati seorang ibu mmg sensetif sue. sue akan alami rase gak suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  4. sedeyyy sesangat... kalaula kita di tempat dia macam manala kan... kak ziah baca ni pun sib baik en boss takda... sekali kak wan masuk hahaha... sob sob sobb

    ReplyDelete
  5. k.Ziah: mintak jauhkan lah dari kita semua. Amin..

    ReplyDelete