Jom Join!!

Sep 26, 2011

Open jgn X open!!

Sabtu lepas banyak gilos jemputan umah terbuka.
tp yg aku sempat pergi hanya 4 buah rumah jer kot.
tu pun sampai pukul 8mlm baru kami sampai umah. Letih giler..
nasib ari ahad x der jemputan.
bolehla aku lepak2 kat umah.layan
kerenah budak bertiga kat umah tu!!
ehhh... Silap budak berdua.
yg sorang tu bapak budak!! hihiii..

tp kan gambo kat bwh nie semua gambo kat umah yg pertama je.
sbb..
kamera aku tertinggal kat umah yg ke-2.
gara2 anak bujang aku punya pasal.
nasib umah member aku tu kat putrajaya je.
boleh gak calling2.. suruh simpankan.
kalau x..
siap kau Aish...
heheheheee..

Jom layan ..


 masa nie kami baru jer sampai 
kat umah En.Bos.
kat p18.
Asal muka aku cam bengkak jer tu.. eee.. Seram   i.

Dak Ain Mucux N Dak Sue Echan.



Nabilla suka Sangat ngan dak Mira ni. Ngan org lain dia tak mau.
mungkin sbb Acik Mira kasi Duit raya kot..
hihiii...


mama 2 adik 4 !!!


dia dah rimas..


sempat lg nak b'posing.. 
mama... ok x cam nie!!!

No comments:

Post a Comment