Jom Join!!

May 20, 2014

Ole-Ole dar Kuching Sarawak..


ye.. seronok dapat ole-ole dari Sarawak..
hari tu.. mak lovely  pergi Sarawak..  dia tanya, nak apa-apa tak...
lovely cakap kat dia.. nak kucing yang kecik-kecik warna -warni tu..
last-last.. mak belikan,kucing besor ni dua ekor..  alooorr-loorrlorrr  comelnye.....
yang kepala hijau tu.. lada hitam.... comel giler.. rasa sayang pulak nak guna..
yang bawah tu.. harusla kek lapis Sarawak..
seronok mak lovely... semua negeri dia dah pergi...
saya jugak tak sampai lagi ke Kuching...
ada sesiapa nak bawak saya tak? Jomm... hehhehee...

6 comments:

  1. hihihih tu laa ole2 wajib kalo dari kuching kan ... kek lapis tu wajib, patung kucing ni lagi laa wajib...treadmark bandar kuching sarawak katenye heheehehe

    alamak teringat2 plak kek lapis cadbury huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuhh kek lapis cadbury memang terbaik..

      Delete
  2. Dari Kucing dapatlah kucing ye hihi..
    Ini kalau kucing betul tengok jgn dia ingat kawan dia pulak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha... betul juga kan kak.. buanya dia ingat ni.kucing betul..pecah..pulak nanti.

      Delete
  3. Mertua Lovely org Sabah ye? Kakpb skrg menetap di Sabah juga, dah dekat dgn Kuching tapi dulu pergi tak beli pun kucing2 mcm ni. Beli yg senang nak bawa balik je....hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer kak. mak mertua ida orang sabah.
      oohh.. mesti akak beli kucing yang warna warni tu kan...

      Delete