Jom Join!!

Jan 7, 2015

update cerita faiz

hachummm..
hoi.. penuh habuk belog aku ni, udah lamer bebeno teman tak update cirita kat belog ai ni.
ater mari ler kita bercerita yer..
ok hari ni, aku nak update citer pasal budak yang tengah montel sekarang ni. siapa lagi.. si faiz nabil tu ler.
ajer giler maknye, baru perasan yang anaknye udah montel semenjak cuti sekolah ni.
ramai member aku yang tegur.ehh eh.. faiz montelnye sekarang...
hehehe... kalau setakat dua tiga orang yang tegur aku tak kisah ini empat lima orang yang tegur...hihii
ajer giler lagi.. aku baru terfikir.. eh.. muat lagi ker baju sekolah faiz tahun lepas.. entah-entah dah sendat.hahhaha..
aku pun aper lagi. cuti krismas hari tu baru aku suruh dia cuba balik baju sekolah dia yang tahun lepas tu.ternyata seluarnya udah tak muat..hihii.. terkeluar sebahagian isi perutnye.huhuhu... kesian anak aku.oklah nanti mama belikan baju baru ye.
aternye hari ahad hari tu baru aku belikan baju baru untuk dia. nasib masih ada lagi saiz..

 tu dia budak montel tengah menyorok belakang mama..
muka dia dah bulat kan.. 
tahun ni,abang faiz dah darjah dua. sekejap je masa berlalu.

No comments:

Post a Comment