Jom Join!!

Nov 13, 2013

Konvokesyen Tadika Islam Amaniah(MAIWP) PUTRAJAYA 2013

Pejam celik dah besar dah  anak mama.Semalam tamatlah alam tadika bagi faiz.tahun depan dah masuk darjah satu. Cepatnya masa berlalu.. rasa macam baru je semalam mama lahirkan faiz. tahu-tahu.. dah besar panjang dah anak bujang mama ni.

semalam aku ngan hubby ambil cuti sebab nak raikan majlis konvekesyen faiz yang diadakan di Kompleks Belia Cheras. pukul 6.20pg aku dah keluar rumah. sebab semua murid wajib naik bas dari sekolah.Ibu bapa kena naik kenderaan sendiri yer...

faiz dengan geng dia. masa ni kat depan dewan.. baru sampai. jubah pun tak dapat lagi.

untuk tatapan faiz bila besar nanti..
Ye.. dah dapat jubah.. Merah lagi..
Alia & Faiz

Abang & adik.

faiz & mama..
semoga anak mama akan berjaya di dunia & akhirat..Amin..

tiba-tiba mama terasa sebak bila tengok anak mama naik pentas
sebak sebab gembira..
tak tahulah mama sempat ke tidak tengok anak mama  terima ijazah nanti..
harap- harap sempatlah.

1 comment:

  1. tgh servey2 tadika, terjumpa plak blog ida ni..:)

    ReplyDelete