Jom Join!!

Jun 13, 2013

Cameron Highlan Part-3 (Taman Lavender)

Destinasi kami pada hari berikutnya.. adalah ke Taman Lavender..
herrrmmm... harum, segar, nyaman, dan damai... semua ada...
rasa tenang bila tengok bunga-bunga yang tumbuh subur kat taman Lavender tu..

 Nabilah.. seronok sangat dapat berlari ke sana ke mari.. kat taman lavender ni..

 Nabilah ngan Opah..
 Nabilah merengik nak beli Aiskrim kat sebelah..
 Opah.. 
 Tomei tak kereta baru i.. 
tompok-tompok unggu lagi..




 Geram tengok bunga-bunga ni..
 Buah Strawberry yang tak berapa  merah..
banyak yang dah dipetik orang...

 masa tengok gambar ni. baru perasan yg muka faiz tertutup dgn panda tu.. hehhehe..




 Anak-anak jom kita duduk atas labu yang besar ni.
kat putrajaya tak jumpa labu besar cam gini..hehehe.

 Tak terfikir pulak nak tanam bunga dalam kasut....
kat umah banyak kasut tak pakai..
nanti bolehla kita tanam pokok dalam kasut yer adik.....





5 comments:

  1. Bestnya dapat tengok bunga lavendar tu...canti dan sejuk je mata pandang warna pepel.

    ReplyDelete
  2. bestnya!!! aritu p cameron x dpt nak singgah taman lavender ni sbb hujan. risau kalau2 anak demam pulak nnt. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa.. nanti gi lagi tau.. hehe.

      Delete