Jom Join!!

Oct 20, 2011

Kenangan yang terindah..


hikhikhikk... malu nyer...
uls... ari ni. i nak kenalkan kat uls.. adik beradik i..
agak2 kenal x yg mana satu saya?
hikhik...cer teka..cer teka..
saya kasi klu yer.
orgnya x tinggi.. dan suka ketawa..
ha carilah.. antara empat orang tu. yg mana paling kuat ketawa. tu lah ai... hihiii
tomei tak?

jom berkenalan ngan adik beradik saya.
yg pertama abg saya nama Azman. tu yg tengah pegang kucing tu.
nakal tu. tp nakal-nakal pun bila kucing dia mati. menangis dari pagi sampai malam tu... hihii.
muka jer macho hati jambu!! huhuu..
kami panggil Abang jer.

yg kedua akak aku.nama dia Anita.
sangat rajin mengemas rumah dan pandai memasak.
perangai dia lebih  kurang ngan aku. suka buat lawak. dan suka bercakap.
kami panggil dia Nyah.

yg ke-3.
akak aku nama dia Ruzziah.Dia ngan aku jarak setahun jer.
aku paling rapat ngan dia. kalau berpisah boleh demam wwoo..
masa kecik2 dulu mane jer dia pergi aku akan ikut jer muntut dia.
kalau tak dpt ikut aku mesti nangis.
tp dia ni kuat BULI aku. mmg hari2  kot. dia buli aku.
tp aku tetap sayang dia.
ok nama samaran dia. kita orang panggil Rozi.. hihiii..


dan yg ke-4
yg paling comel tu. yg dahi luas. rambut jarang2.Gigi jarang. kening x do. 
dan tak cukup inci tu lah Aku.
kwang..kwang..kwang...
walaupun begitu..tetap menjadi Poojaan hati 
mak ngan abah aku tau..
hehehe..
nak tau nama samaran aku aper?
hikhikhik.. malu lah..
malu..

malu..

maluiii..

maluii..

ok i bagi 
tau...

D
I
K
N
O
R



DIK NOR.........


aku sangat suka nama tu ..

dan sangat sayang pada adik beradik aku..

dan terima kasih pada mak ngan abah yg membesarkan kami berempat..

I LoVE My FaMiLy.. muaah..

3 comments: