Jom Join!!

Feb 7, 2011

*HaNtU KaK LiMaH BaLiK RuMaH*

Cuti Raya Cina Ari Tu aku x g Mane pun, duk lepak kat umah kakak Aku 
kat Kelana Jaya je..sbb mak aku ade kat situ..
ha..citer pasal hantu kak limah ni bukan pasal aper..( Cer Citer- Cer Citer)
org dah lamer tengok aku baru jer nak tengok citer nie..
kesian kan..
org kate citer nie kelakar giler..
aku pun teringin la jugak nak tengok.
Kelakar Ker.. Harus ker ketawa sampai terkencing2 
n kluar air mate.. 
so aku pun tengok lah citer nie ramai2
ngan family aku mase kat Kelana Jaya ari tu..
citer nie guna loghat  perak..la pulak.
hemm mmg kena lah ngan family aku
Org Perak.. mau nyer tak ketawa sampai kluar air mate.. 
bahasa yg awie guna tu mmg x leh tahan lah.. 
aduuiii yyaaii...
tengok plak ngan kakak aku yg mmg suka ketawa.. 
mmg gamat lah umah tu.. 
mmg ketawa x hingat2 lah.. 
sampai keras la perut aku nie menahan...
mmg best la citer nie.. klako x hingat!!!...


No comments:

Post a Comment