Jom Join!!

Apr 11, 2014

Jadual makan dah tunggang langgang.

Sarapan untuk Pagi ni.

sekarang ni,jadual makan aku dah tunggang langgang. macam semalam.. memang bz giler.
nak sarapan pun tak sempat. last-last aku sarapan pukul 12.00 tengahari. oarang lain dah nak makan  tengahari. aku masih lagi makan roti canai(semalam).

hari ni.. tak boleh jadi.. sebelum apa-apa. baik aku pergi tapau cepat-cepat. dan makan sebelum mulakan kerja. kalau tidak..
alamatnya.. macam semalam jugak..
ada yang kena gastrik pulak nanti..

huhuu... teringat suatu ketika dulu. pernah kena gastrik memang tak boleh tahan sakit dia..
sampaikan minum pun terasa perit.
umpama lava mengalir ke perut...
huhuuu.. mintak dijauhkan dari penyakit tu..
tak sanggup aku..

ok.. dah.. tu je nak ngadu..
bye..

No comments:

Post a Comment