Jom Join!!

Apr 11, 2014

Jumpa Kenangan Lama..

hari ni aku sibuk mengemas rak peribadi aku kat opis ni...
masa mengemas tu aku terjumpa banyak barang lama yang aku simpan untuk jadi kenangan..
antaranya.. jeng.. jeng.. jeng...


kad birthday yang member member aku bagi...


 yang ni dari 3 orang sahabat yang amat aku sayang..  Sue, Rara, Wanie,


 Wish dari RAra..


Wish dari Sue dan Wanie..

* Bila aku baca blk ayat wanie ni. teringat balik kenangan aku ngan diorang dulu...
asal hari jumaat je. mesti aku ajak budak bertiga ni lepak kat rumah aku..
lepastu.. dengan bangganya,, aku jamu diorang maggi sedap.. hahahha...
-rindu kenangan tu-


yang ni pula dari k.ana.

thank you kak ana. sebab tiap-tiap tahun ucap happy birthday kat saya...

kad birthday dari sue..lagi sekali...
wat sendiri lagi.. tq sangat-sangat..

oh.. rupanya. masa nie umur aku 27thn auwww...

 tak tahan ayat ko sue.. 
siap ada ucapan tambahan lagi...hahha..
lawak ko sue.





dan tetiba aku terjumpa gambar faiz masa umur 2thn..
alahaiii anak omak..
dulu kau kocik.. sekarang dah sama tinggi dengan mama..


* suka simpan barang lama*
*penuh kenangan*
*boleh imbas nostalgia*

- Sweet Memori-

No comments:

Post a Comment