Jom Join!!

May 10, 2011

Mama I LOVe U...




SELAMAT HARI IBU!!!!!

kuANG!!! kuANG!!! kuANG!!!
TERLAMBAT SUDAH!!!!

walaupun dah terlambat namun aku nak jugak 
ucapkan Happy mothers day kat 
Mak aku, diri aku, dan kpd korang semua yg bergelar Mother.


ok 5 sbb
kenapa SAYA  SAYANG MAK SAYA...
SEBABnya:


1) Mak saya tak pernah tinggalkan saya walau d mana dia berada
walaupun dia g tandas. sbb selama 9 bln saya duduk dlm perut mak saya hihi!!!
maksudnya:
( mak yg mengandungkan saya selama 9 bln)


2) walaupun sakit.dan Bertarung dengan nyawa, namun mak tetap kuatkan semangat untuk melahirkan aku ke dunia nie!!!

3) mak sangat memahami aku..

4) Naluri mak terhadap aku terlalu tinggi..
nak pulak kalau time aku x de duit..
dia boleh baca tu dari raut wajah aku nie..
nie mesti tengah pokai anak aku nie!!!
muka sedih jer nie!!!
hihiiii..
 tau jer mak nie tau!!!
malu  i  huhuu!!!....


5 ) Nie yg Paling Best!!!
saya sayang mak saya sebab..
Mak kalau masak. memang the best!!!!!

antara menu yg aku paling suka:

* Laksa*
(perhhh kuah dia pekat giler.. mmg best)
alamak terliur pulak.sedapnye!!!

dan 

* Kuih Donat*
mak aku kalau buat Donat.. mmg sedap.
sbb donat yg mak aku buat, rangup
x macam yg slalu kita duk beli tu.
 kuih donat mak aku nie paling d gemari oleh Atuk aku.
kalau Atok aku dtg KL.
mak mesti buatkan donat utk Atok!!!
itu dah jd menu wajib utk sarapan pagi Atok aku!!!








utk pengetahuan korang..semua.







sebenarnya..kan!!! kan!!!
aku dah tukar jalan cerita d atas...
sebab,,.. cerita asalnya td terlalu menyentuh jiwa..
kang x pasal2 aku menangis sorang2 kat sini kang!!!
sebelum apa2 terjadi!!!!
baik aku tukar jln cerita nie..dulu.
kasi Happy2!!! sikit..
Kata Happy Mothers day!!!
kenalah happy...
tul x?

k tu jer ..
jom smbg buat kerja!!!
hikhik!!!


No comments:

Post a Comment