Jom Join!!

May 26, 2011

Ayah terkena ngan Anak..

semalam...
masa dalam kereta.
aku ngan suami duk citer pasal nak tukar kereta..
pastu..suami cakaplah..
Abang dah gatal dah nie nak tukar kereta nie..
Abang dah gatal dah nie nak make-up.. kereta nie!!!
Abang dah Gatal nie!!!
Abg Dah Gatal nie...!!!!
Tiba...
Tiba..
<
<
<
<
<
Si FaiZ BersUara....
AlllllaaaaaaaaaaaHHHHHHHHHHHHHH 
GGGGGaaaRRRuuuu JJJEERRRR.....

hahhahhahhahahhah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku terus tengok suami aku...
Suami aku plak Tengok Aku.........
Pastu Kiteorang terus KETAWA>>> TERBAHAK>>>>> BaHaKKK!!!!!

AAddooiiii YYaiiii...

FAiZ..FaIz
kau nie boleh masuk MAHARAJA LawaK la FaiZ..
( utk pengetahuan korang,.. aku ngan suami 
dah banyak kali terkena ngan faiz)
yg nie kali yg keberapa pun aku dah x hingat!! hahhaa...
adoii yai anak!!!
perangai sapelah kau ikut!!!


No comments:

Post a Comment