Jom Join!!

Feb 11, 2014

Cara kejut kan anak-anak bangun tidur.

nilah kerja aku setiap pagi... kena kejutkan budak berdua ni. kalau ayah dia yang kejutkan.. mesti ada yang menagis.. bukan nak kata aku pakar kejutkan budak-budak bangun pagi... tapi ai kan ibu.. yang penuh dengan kelembutan...hahhahaa... lembutla sangat.

setiap sorang ada cara nak kejut kan diorang... kalau salah cara.. ada yang takmo gi sekolah jawabnya..

selalunya.. aku akan kejutkan faiz dulu...
cara nak kejutkan dia. senang je....  bisik je kat telinga dia...
Faiz.. bangun sayang...  mandi pergi sekolah... jom.. cepat bangun... nanti abang lambat pergi sekolah...
faiz memang takut.. kalau aku cakap macam tu.. sebab cikgu dia dah pesan... siapa datang lewat ke sekolah.. akan kena denda...
selalunya.. bila aku cakap macam tu.. faiz akan tersedar.. dan terus bangun.

dan orang kedua yang akan aku kejutkan.. haruslah.. anak dara ni..
dengan nabilah ni... kena kejutkan dengan cara manja sikit.....   dahhhh... pompuan katenye.. harusla manja..
kalau aku kejutkan dia... aku kena... cakap baik-baik...
cth:   Adik.... bangun sayang.. jom mandi.. hari ni.. adik sekolah... tau...  jom bangun jom....
        kadang-kadang tu.. siap nyanyi lagi... alah... lagu bangun pagi gosok gigi tu...
        lagu tu jugaklah... yang selalu dia nyanyi sebelum tidur....
        lepas tu... kena puji-puji dia sikit.... cium.. cium... dia... baru dia ada mood nak bangun pagi...
        kalau cakap kasar-kasar... memang mengamukla anak dara ni.

No comments:

Post a Comment